Oma Tili

Oma Tili

TILIN LUOMINEN

  1. Mitä etua on tilin luomisesta verkkoon?

    Verkkoon luodun tilin avulla voit:

    seurata tilauksesi etenemistä
    tarkastella myymälä- ja verkko-ostostesi tietoja
    hallita ja muuttaa henkilötietoja
    tarkistaa kanta-asiakaspisteesi ja -alennuksesi
    tarkastella ja muokata suosikkituotteidesi listaa
    lähettää arvosteluja tuotteistamme

    Lisäksi voit hyödyntää kaikkia kanta-asiakasohjelmamme Club Clarins -etuja!
  2. Miten luon tilin?

    Kun haluat luoda verkkoon Clarins-tilin, napsauta näytön yläosassa olevaa ”Kirjaudu”-painiketta.

    Anna sen jälkeen sähköpostiosoitteesi

    Sitten voit asettaa salasanan turvallisuusvaatimusten mukaan

    Täytä lopuksi henkilötiedot, jotta voit tehdä tilauksia verkossa nopeasti ja alkaa kerätä pisteitä.
  3. Olen tehnyt ostoksia myymälässä tai Clarinsin osastolla. Onko minulla jo oma tili sivustolla clarins.fi?

    Kun teet ostoksia Clarinsin myymälässä tai osastolla, sinulle ei automaattisesti luoda tiliä Clarins.fi-sivustolle.

    Kun haluat luoda verkkoon Clarins-tilin, napsauta näytön yläosassa olevaa ”Kirjaudu”-painiketta.

    Anna sen jälkeen sähköpostiosoitteesi

    Sitten voit asettaa salasanan turvallisuusvaatimusten mukaan

    Täytä lopuksi henkilötiedot, jotta voit tehdä tilauksia verkossa nopeasti ja alkaa kerätä pisteitä.

HENKILÖTIEDOT

  1. Unohdin salasanani.

    Voit palauttaa salasanasi napsauttamalla ”Oma tili” -osion linkkiä ”Unohdin salasanani”.

    Anna vain sähköpostiosoitteesi ja vahvista pyyntösi. Salasanan palautuslinkki lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.

    Huomaa, että turvallisuussyistä tämä linkki on voimassa vain muutaman minuutin.
  2. Mikä on tietosuojakäytäntönne?

    Meille on erityisen tärkeää kunnioittaa sivustomme kävijöiden yksityisyyttä ja noudattaa voimassa olevaa lainsäädäntöä.

    Pääset tietosuojakäytäntöömme tämän linkin kautta, ja siellä on käsitelty seuraavat asiat:

    Milloin keräämme henkilötietoja? Mitä henkilötietoja keräämme? Miksi henkilötietoja kerätään? Kenelle luovutamme henkilötietojasi? Miten suojaamme henkilötietosi? Miten suhtaudumme alaikäisiin? Miten suhtaudumme evästeisiin? Miten hallitaan sisältöä, jonka jaat sosiaalisessa mediassa meidän aihetunnisteillamme? Kuinka kauan henkilötietoja säilytetään? Mitkä ovat henkilötietoihisi liittyvät oikeutesi, ja miten otat meihin yhteyttä?

HENKILÖTIETOJEN MUUTTAMINEN

  1. Unohdin salasanani. Mitä teen?

    Voit palauttaa salasanasi napsauttamalla ”Oma tili” -osion linkkiä ”Unohdin salasanani”.

    Anna vain sähköpostiosoitteesi ja vahvista pyyntösi. Salasanan palautuslinkki lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.

    Huomaa, että turvallisuussyistä tämä linkki on voimassa vain muutaman minuutin.
  2. Miten voin muuttaa henkilötietojani?

    Onko nimesi, toimitusosoitteesi tai sähköpostiosoitteesi muuttunut?

    Voit muuttaa kaikkia henkilötietojasi kirjautumalla ”Oma tili” -osioon ja valitsemalla sieltä ensin ”Profiili” ja sitten ”Henkilötiedot”.

    Sen jälkeen voit valita muutettavan tiedon.

UUTISKIRJEEN TILAAMINEN

  1. Mitä etua on Clarinsin uutiskirjeen tilaamisesta?

    Pysyt yhteydessä meihin ja tutustut Clarinsin maailmaan!

    Clarins haluaa luoda hymyn kasvoillesi vuoden ympäri. Saat lukuisia etuja:

    erikoistarjouksia
    erityisiä lahjoja
    Clarins-uutisia tuotteistamme ja palveluistamme.

    Älä odota enää, vaan tilaa jo tänään! Siirry kotisivumme alaosaan
  2. Miten peruutan uutiskirjeen tilauksen?

    Olemme pahoillamme, että haluat poistua...

    Jos haluat peruuttaa tilauksen, napsauta vain jonkin uutiskirjeemme alaosassa olevaa peruutuslinkkiä.

    Jos olet luonut tilin verkkoon, voit tehdä sen myös tililtäsi. Siirry kohtaan ”Oma tili” ja valitse ”Henkilötiedot”.

    Voit peruuttaa kaikki viestimme tai vain osan niistä

TILIN POISTAMINEN

  1. Miten poistan clarins.fi-tilini?

    Olemme pahoillamme, että haluat poistaa Clarins-tilisi.

    Jotta me voimme poistaa tilisi verkosta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella.

    Turvallisuussyistä pyydämme sinua todistamaan henkilöllisyytesi.

    Haluatko vain vaihtaa sähköpostiosoitteesi? Siirry osioon ”Henkilötietojen muuttaminen”.
  2. Miten poistan kaikki henkilötietoni, jotka Clarins on tallentanut?

    Voimassa olevien säädösten mukaan sinulla on oikeus saada pääsy itseäsi koskeviin tietoihin, oikaista, poistaa ja siirtää niitä sekä vastustaa ja rajoittaa niiden käsittelyä. Voit peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa. Voit myös antaa ohjeet henkilötietojesi tallentamisesta, poistamisesta ja luovuttamisesta kuolemasi jälkeen.

    Jos haluat käyttää näitä oikeuksia, lähetä meille pyyntö ja todistus henkilöllisyydestäsi:

    ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme verkkolomakkeella

    lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelutiimillemme osoitteeseen asiakaspalvelu@online.clarins.fi

    lähettämällä postia osoitteeseen
    Clarins France
    12, avenue de la Porte des Ternes
    75017 Paris
    France

    Ilmoitamme sinulle pyyntösi johdosta tekemämme toimenpiteet mahdollisimman pian ja viimeistään yhden kuukauden kuluessa pyyntösi vastaanottamisesta. Me kuitenkin varaamme itsellemme oikeuden olla ryhtymättä toimenpiteisiin sellaisten pyyntöjen perusteella, jotka ovat ilmiselvästi aiheettomia tai kohtuuttomia.

    Lue lisätietoja tietosuojaselosteestamme.