
Toimitus Ja Palautukset
- PALAUTUSKÄYTÄNNÖT
- TOIMITUSTAVAT, -AJAT JA -KULUT
- TOIMITUKSEN MUUTTAMINEN
- TOIMITUKSEN SEURAAMINEN
- PALAUTUKSEN SEURAAMINEN
PALAUTUSKÄYTÄNNÖT
-
Mitkä ovat palautuskäytännöt?
Oletko muuttanut mielesi?
Tyytyväisyytesi on meille äärimmäisen tärkeää, ja annamme mielellämme sinulle mahdollisuuden palauttaa tilauksesi veloituksetta.
Prosessi on erittäin yksinkertainen. Käytä pakettisi mukana tullutta valmiiksi maksettua lähetystarraa.
Mene sitten lähimpään UPS Drop-off -toimipisteeseen. Suomi: https://www.ups.com/dropoff/?loc=en_FI
Huomaa, että paketti täytyy palauttaa 14 vuorokauden kuluessa sen vastaanottamisesta.
Emme tee vaihtoja tai hyvityslaskuja, vaan hyvitämme rahat tilillesi. -
Miten palautan tilauksestani tuotteen?
Yhden tai useamman tilaamasi tuotteen palauttaminen ei voisi olla helpompaa.
Valitse pakettisi mukana tulleesta palautuslomakkeesta palautuksen syy.
Liimaa pakettisi mukana tullut valmiiksi maksettu lähetystarra pakettiisi.
Jätä pakettisi veloituksetta lähimpään UPS Drop-off -toimipisteeseen.
Säilytä Drop-off-toimipisteestä saamasi kuitti ja seurantanumero, kunnes tuote on hyvitetty.
Kun olemme varastollamme vastaanottaneet palauttamasi tilauksen ja suorittaneet tarkistukset, hyvitys maksetaan 10 päivän kuluessa.
Haluatko tietää enemmän palautuksesi seuraamisesta?
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme yhteydenottosivumme kautta. Huomaa, että palautuksesi numero helpottaa pyyntösi käsittelyä. -
Milloin saan hyvityksen?
Tiimimme käsittelee palautukset ja maksaa hyvityksen 10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi varastollemme.
Pakettini on palautettu varastollenne, mutta en ole saanut vahvistussähköpostia hyvityksestä 10 päivän kuluessa.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivumme kautta.
Pidä tilaus- ja palautusnumerot saatavilla, sillä ne helpottavat pyyntösi käsittelyä. -
Teettekö vaihtoja?
Emme. Ainoastaan hyvitämme palautetut tuotteet.
Kun haluat ostaa tietyn tuotteen, siitä kannattaa tehdä uusi tilaus. -
Onko tilauksen palauttaminen maksutonta?
Ehdottomasti!
Pakkauksesi mukana toimitetaan valmiiksi maksettu lähetystarra, jonka avulla voit jättää pakettisi veloituksetta johonkin UPS Drop-off-toimipisteeseen.
TOIMITUSTAVAT, -AJAT JA -KULUT
-
Mitä toimitusvaihtoehtoja on tarjolla?
Vakiotoimitusvaihtoehtomme on kotiinkuljetus DHL:n, Postin ja UPS Standard -palveluilla ja pikatoimitus UPS Express -palvelulla.
Kaikki ennen klo 15 tehdyt tilaukset lähetetään saman päivän aikana (maanantaista perjantaihin pois lukien arkipyhät).
Tilaukset voidaan toimittaa Suomessa mantereelle. Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.
*Toimitusaikoihin vaikuttavat toimitusvyöhykkeet, ja ne voivat olla jopa kaksi päivää pidempiä. -
Voinko saada tilaukseni osoitteeseen, joka ei ole kotiosoitteeni?
Kun kirjaudut Clarins.fi-tilillesi, pääset osoitekirjaan, johon voit tallentaa laskutusosoitteestasi poikkeavan toimitusosoitteen.
Tilausta tehdessäsi voit valita haluamasi toimitusosoitteen.
Oletko lähettämässä lahjaa? Ei hätää. Paketti toimitetaan annettuun osoitteeseen, mutta lähetyslistassa ei ole mainittu hintaa. -
Mihin osoitteisiin toimitetaan?
Clarins.fi-sivustolla tehdyt tilaukset voidaan toimittaa Suomessa mantereelle. Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle. -
Onko tilauksen palauttaminen maksutonta?
Ehdottomasti! Pakkauksesi mukana toimitetaan valmiiksi maksettu lähetystarra, jonka avulla voit jättää pakettisi veloituksetta johonkin Drop-off-toimipisteeseen.
TOIMITUKSEN MUUTTAMINEN
-
UPS Access Point: voinko vaihtaa toimitusosoitteen?
Jos haluat vaihtaa tilauksen yhteydessä antamaasi toimipaikkaa, kannattaa luoda ups.com-sivustolla UPS My Choice -tili ja pyytää suoraan siellä pakettisi ohjaamista toiseen toimipaikkaan.
Huomaa, että voit tehdä tämän muutoksen vain, jos pakettia ei vielä ole toimitettu. -
DHL Parcel Connect: miten voin vaihtaa toimitusosoitteen?
Jos tilauksesi toimitusosoite on väärä, ei hätää, sillä voit vaihtaa sen.
Kun pakettisi on kuljetuspalvelun kuljetettavana, saat sähköpostiviestin, jossa annetaan mahdollisuus valita toimitusajankohta tai vaihtaa toimitusosoite. -
UPS Standard ja Express: miten voin vaihtaa toimitusosoitteen?
Jos tilauksesi toimitusosoite on väärä, ei hätää, sillä voit vaihtaa sen.
Luo ups.com-sivustolla UPS My Choice -tili, ja pyydä suoraan siellä pakettisi ohjaamista toiseen toimipaikkaan tai toimitusosoitteeseen.
TOIMITUKSEN SEURAAMINEN
-
Miten seuraan pakettini toimitusta?
Saat tilauksesi lähetyksestä sähköpostiviestin heti, kun kuljetuspalvelumme on noutanut pakettisi. Sähköpostiviesti sisältää seurantanumeron ja linkin, joiden avulla voit seurata Clarins-tilaustasi.
Jos olet luonut tilin, voit myös napsauttaa ”Oma tili” -osiossa linkkiä ”Tilauksen seuraaminen”.
Voit seurata tilaustasi myös tämän linkin avulla. Sieltä voit myös tilata tekstiviesti- tai sähköposti-ilmoituksia.
Jos sinulla on seurantanumero,
- tästä voit seurata lähetystä, joka on lähetetty DHL Parcel Connect -palvelulla
- tästä voit seurata lähetystä, joka on lähetetty UPS-palvelulla. -
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Jotta tilaus lähetettäisiin samana päivänä, tilaus täytyy tehdä ennen klo 15. Klo 15 jälkeen tilaus lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Kuljetuspalvelu on sitoutunut toimittamaan tilauksesi valitun toimitusvaihtoehdon mukaisesti seuraavissa aikarajoissa.
- DHL Parcel Connect, viimeinen kilometri Postin avulla, vakiotoimitus: enintään 3–5 arkipäivää
- UPS Express -toimitus: enintään 2–4 arkipäivää
- UPS Standard -toimitus: enintään 3–5 arkipäivää -
En ole saanut seurantanumeroa.
Saat lähetyksestä vahvistussähköpostiviestin heti, kun valittu kuljetuspalvelu on noutanut pakettisi. Jos et ole saanut tätä viestiä, tarkista ensin, että se ei ole päätynyt roskapostiin.
Jos näin ei ole, kirjaudu omalle tilillesi ja valitse ”Tilaukseni”. Siellä kohdassa ”Omat tuotteet ja näytteet” näet seuraavat tiedot:
- tilauksen tila
- tilattujen tuotteiden yhteenveto
- linkki ”Tilauksen seuraaminen”.
PALAUTUKSEN SEURAAMINEN
-
Pakettini on palautettu. Milloin saan rahani takaisin?
Tiimimme käsittelee palautukset ja maksaa hyvityksen 10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi varastollemme.
Pakettini on palautettu varastollenne, mutta en ole saanut vahvistussähköpostia hyvityksestä 10 päivän kuluessa.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivumme kautta.
Pidä tilaus- ja palautusnumerot saatavilla, sillä ne helpottavat pyyntösi käsittelyä. -
Tilaustani ei ole toimitettu, ja se on palautettu. Mitä voin tehdä?
Jos kuljetuspalvelu ei pysty toimittamaan pakettiasi tai jättämään sitä johonkin toimipaikkaan, se palautetaan meille.
Kaikista palautetuista paketeista saa hyvityksen. Siksi kannattaa tehdä uusi tilaus.