Toimitus Ja Palautukset

Toimitus Ja Palautukset

PALAUTUSKÄYTÄNNÖT

  1. Mitkä ovat palautuskäytännöt?

    Muutitko mielesi?

    Tyytyväisyytesi on meille tärkeää, joten haluamme tarjota tilauksellesi ilmaisen palautuksen.

    Tilaukset, jotka on tehty ennen 30.10.
    Prosessi on erittäin yksinkertainen. Käytä pakettisi mukana tullutta valmiiksi maksettua lähetystarraa.

    Mene sitten lähimpään UPS Drop-off -toimipisteeseen.

    Tilaukset, jotka on tehty 30.10. jälkeen
    Palauttaminen on helppoa:
    1. Kirjaudu sisään Clarins-tilillesi. Jos sinulla ei ole tiliä, näet tilauksesi tässä.
    2. Siirry kohtaan Omat tilaukseni
    3. Valitse tilaus, jonka haluat palauttaa
    4. Klikkaa Palauta tuote
    5. Noudata seuraavia ohjeita

    Huomaa, että paketti on palautettava 14 päivän sisällä siitä, kun olet saanut sen.

    Et voi vaihtaa tuotteita tai saada hyvityslaskua, vaan maksu palautetaan aina.
  2. Miten palautan tilauksestani tuotteen?

    Haluatko palauttaa yhden tai useamman tuotteen? Tilauksen palauttaminen käy helposti.

    Tilaukset, jotka on tehty ennen 30.10.
    Valitse pakettisi mukana tulleesta palautuslomakkeesta palautuksen syy.
    Liimaa pakettisi mukana tullut valmiiksi maksettu lähetystarra pakettiisi.
    Jätä pakettisi veloituksetta lähimpään UPS Drop-off -toimipisteeseen.
    Säilytä Drop-off-toimipisteestä saamasi kuitti ja seurantanumero, kunnes tuote on hyvitetty.
    Kun olemme varastollamme vastaanottaneet palauttamasi tilauksen ja suorittaneet tarkistukset, hyvitys maksetaan 10 päivän kuluessa.

    Tilaukset, jotka on tehty 30.10. jälkeen
    1. Kirjaudu sisään Clarins-tilillesi. Jos sinulla ei ole tiliä, näet tilauksesi tässä.
    2. Siirry kohtaan Omat tilaukseni
    3. Valitse tilaus, jonka haluat palauttaa
    4. Klikkaa Palauta tuote
    5. Noudata seuraavia ohjeita
    6. Laita tuotteet alkuperäispakkaukseen. Huomaa, että jos palautat koko tilauksen, myös näytteet ja lahjat on palautettava

    Vie paketti itsellesi parhaiten sopivaan palautuspisteeseen. Löydä omasi tästä.

    Säilytä palautuskuitti, jossa on seurantanumero, kunnes olet saanut tuotteesta rahat takaisin

    Kun tuote on palautunut varastollemme, tarkastamme sen ja palautamme sen jälkeen rahat 10 päivän kuluessa.

    Haluatko tietää lisää palautuksen seurannasta?

    Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa yhteydenottosivumme kautta. Pyyntösi käsittelyn helpottamiseksi ota esille palautusnumerosi.
  3. Milloin saan hyvityksen?

    Tiimimme käsittelee palautukset ja maksaa hyvityksen 10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi varastollemme.

    Pakettini on palautettu varastollenne, mutta en ole saanut vahvistussähköpostia hyvityksestä 10 päivän kuluessa.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivumme kautta.

    Pidä tilaus- ja palautusnumerot saatavilla, sillä ne helpottavat pyyntösi käsittelyä.
  4. Teettekö vaihtoja?

    Emme. Ainoastaan hyvitämme palautetut tuotteet.

    Kun haluat ostaa tietyn tuotteen, siitä kannattaa tehdä uusi tilaus.
  5. Onko tilauksen palauttaminen maksutonta?

    Tietenkin!

    Tilaukset, jotka on tehty ennen 30.10.
    Pakkauksesi mukana toimitetaan valmiiksi maksettu lähetystarra, jonka avulla voit jättää pakettisi veloituksetta johonkin UPS Drop-off -toimipisteeseen.

    Tilaukset, jotka on tehty 30.10. jälkeen
    Voit luoda ennalta maksetun palautusetiketin helposti Clarins-tilillesi tai tästä, jos sinulla ei ole tiliä.

TOIMITUSTAVAT, -AJAT JA -KULUT

  1. Mitä toimitusvaihtoehtoja on tarjolla?

    Tarjoamme vakiotoimitusta sekä pikatoimitusta Chronopostilla PostNordin kautta:

    Kaikki ennen klo 12 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä (arkipäivinä)

    Vakiotoimitus sisältyy hintaan, kun tilauksen arvo ylittää 50 euroa.

    Tilaukset voidaan toimittaa vain Suomeen.

    * Toimitusaika riippuu toimitusalueesta, ja se voi pidentyä enintään kahdella päivällä.
  2. Voinko saada tilaukseni osoitteeseen, joka ei ole kotiosoitteeni?

    Kun kirjaudut Clarins.fi-tilillesi, pääset osoitekirjaan, johon voit tallentaa laskutusosoitteestasi poikkeavan toimitusosoitteen.

    Tilausta tehdessäsi voit valita haluamasi toimitusosoitteen.

    Oletko lähettämässä lahjaa? Ei hätää. Paketti toimitetaan annettuun osoitteeseen, mutta lähetyslistassa ei ole mainittu hintaa.
  3. Mihin osoitteisiin toimitetaan?

    Clarins.fi-sivustolla tehdyt tilaukset voidaan toimittaa Suomessa mantereelle. Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.

TOIMITUKSEN MUUTTAMINEN

  1. Voinko vaihtaa toimitusosoitteen?

    Jos tilauksessasi on väärä toimitusosoite, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä kuljetusliikkeeseen vaihtoehtojesi selvittämiseksi.

    - Vakiotoimituksissa ota yhteyttä PostNordiin
    - Pikatoimituksissa ota yhteyttä Chronopostiin
  2. UPS Access Point: voinko vaihtaa toimitusosoitteen?

    Jos haluat vaihtaa tilauksen yhteydessä antamaasi toimipaikkaa, kannattaa luoda ups.com-sivustolla UPS My Choice -tili ja pyytää suoraan siellä pakettisi ohjaamista toiseen toimipaikkaan.

    Huomaa, että voit tehdä tämän muutoksen vain, jos pakettia ei vielä ole toimitettu.
  3. DHL Parcel Connect: miten voin vaihtaa toimitusosoitteen?

    Jos tilauksesi toimitusosoite on väärä, ei hätää, sillä voit vaihtaa sen.

    Kun pakettisi on kuljetuspalvelun kuljetettavana, saat sähköpostiviestin, jossa annetaan mahdollisuus valita toimitusajankohta tai vaihtaa toimitusosoite.
  4. UPS Standard ja Express: miten voin vaihtaa toimitusosoitteen?

    Jos tilauksesi toimitusosoite on väärä, ei hätää, sillä voit vaihtaa sen.

    Luo ups.com-sivustolla UPS My Choice -tili, ja pyydä suoraan siellä pakettisi ohjaamista toiseen toimipaikkaan tai toimitusosoitteeseen.

TOIMITUKSEN SEURAAMINEN

  1. Miten seuraan pakettini toimitusta?

    Saat sähköpostiviestin heti, kun kuljetusliike on noutanut pakettisi. Tilausvahvistuksessa on seurantanumero ja seurantalinkki, jonka kautta voit seurata Clarins-tilaustasi.

    Jos olet luonut tilin, voit myös klikata kohdasta “Oma tilini” linkkiä ”Seuraa tilaustasi".

    Jos sinulla ei ole tiliä, näet tilauksesi tässä ja voit seurata tilaustasi tilausyhteenvedossasi olevan linkin avulla.
  2. Milloin tilaukseni toimitetaan?

    Jotta tilauksesi voitaisiin lähettää samana päivänä, se on tehtävä ennen klo 12. Kello 12 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.

    Kuljetusliike toimittaa paketin sinulle seuraavan aikavälin mukaisesti valitsemastasi toimitustavasta riippuen:

    Tilaukset, jotka on tehty ennen 30.10.
    - DHL Parcel Connect, viimeinen kilometri Postin avulla, vakiotoimitus: enintään 3–5 arkipäivää
    - UPS Express -toimitus: enintään 2–4 arkipäivää
    - UPS Standard -toimitus: enintään 3–5 arkipäivää

    Tilaukset, jotka on tehty 30.10. jälkeen
    - Vakiotoimitus: Enintään 3–5 arkipäivää
    - Pikatoimitus: Enintään 1–3 arkipäivää
  3. En ole saanut seurantanumeroa.

    Saat lähetyksestä vahvistussähköpostiviestin heti, kun valittu kuljetuspalvelu on noutanut pakettisi. Jos et ole saanut tätä viestiä, tarkista ensin, että se ei ole päätynyt roskapostiin.

    Jos näin ei ole, kirjaudu omalle tilillesi ja valitse ”Tilaukseni”. Siellä kohdassa ”Omat tuotteet ja näytteet” näet seuraavat tiedot:

    - tilauksen tila

    - tilattujen tuotteiden yhteenveto

    - linkki ”Tilauksen seuraaminen”.

PALAUTUKSEN SEURAAMINEN

  1. Pakettini on palautettu. Milloin saan rahani takaisin?

    Tiimimme käsittelee palautukset ja maksaa hyvityksen 10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet pakettisi varastollemme.

    Pakettini on palautettu varastollenne, mutta en ole saanut vahvistussähköpostia hyvityksestä 10 päivän kuluessa.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivumme kautta.

    Pidä tilaus- ja palautusnumerot saatavilla, sillä ne helpottavat pyyntösi käsittelyä.
  2. Tilaustani ei ole toimitettu, ja se on palautettu. Mitä voin tehdä?

    Jos kuljetuspalvelu ei pysty toimittamaan pakettiasi tai jättämään sitä johonkin toimipaikkaan, se palautetaan meille.

    Kaikista palautetuista paketeista saa hyvityksen. Siksi kannattaa tehdä uusi tilaus.